ღ ღ ღ چـــون تــــو بهتــــرینی ღ ღ ღ


ღ دلتنگـ ـ ـی الیـــ♥ـ ـکا و عـــــمـــ♥ـــاد ღ

دلتنگــــــــــ♥ــــــــــــــــ♥ـــــــــــی تاوان لحظه های دل بستن است


بـﮧ ωـلـامٺـے لبـפֿـنـבے ڪـﮧ ڪمڪٺ میـڪنـﮧ [شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه]

برـآے هـــمـﮧ ٺـפּضیــــפـ نـבے [شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه]

פـالٺــــــ בاغــــــــפּنـﮧ ... [شکلک های ساده,شکلک های بامزه,شکلک های پراستفاده,شکلک های مورد علاقه]


 

مریضمــــــ ...

چشمهایمـــ درد می کند ...

تب دارمـــــــــ ...

تو نیستی ...

دارمـــــــ می میرمـــــــــ !        

                                           

اصلا دختر باید تو پاییز ک میخواد بره بیرون

 
لباس گرم نپوشه ک سردش بشه و
 
پسره کتشو بده بهش
 
دختره بگه پس خودت چی
 
بگه بپوش عزیزم بوی عطرتو بگیره لباسم

 

ندیدنت سخته
 
امـــــا
 
همین ک باشی دنیامــــ زیباس...
 
من از  اینجا صدات میکنم
 
تو از اونجا بفلم کن
 
دلم گرفته 
 
بد جور دلم گرفته...
 

هــــمیشه داشتنِ بهتـــرین ها به آدم غــرور خاصـــی میده


مغـــرورترینــــم

چـــون تــــو بهتــــرینی{-49-} 

 

 



نظرات شما عزیزان:

EMad
ساعت15:42---9 اسفند 1392
معلم گفت وقتی بزرگ شدی میخوای چیکاره شی؟

گفتم: خوشحال

گفت مفهوم سوالم را نفهمیدی

گفتم این شمایید ک مفهوم زندگی را نمیفهمید


پاسخ: لایک عشقم.....


EMad
ساعت15:39---9 اسفند 1392
باهمیم ب کوری چشم حســــــــــود
پاسخ: بترکد چشم حسود......


EMad
ساعت15:38---9 اسفند 1392
عشق منـــــــــــــــــی توووووووووووو.
پاسخ: تو جونمی عشقم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ جمعه 7 اسفند 1392برچسب:,ساعت 9:11 بعد از ظهربه قـــلــم ღ الیـــ♥ـ ـکا ღ | |